Service
Vermoed je dat jouw installatie een storing heeft of kan je de installatie niet meer uitlezen in de App?
Het kan zijn dat na een het doorvoeren van een update, het plaatsen van een WiFi booster, het verhogen van de snelheid of een andere aanpassing aan je netwerk de omvormer opnieuw aan je netwerk gekoppeld moet worden. Je installatie werkt dan gewoon, maar je ziet geen actuele gegevens in de monitoring app van jouw omvormer.
Let op; omvormers kunnen op dit moment alleen met een 2.4 Ghz WiFi netwerk worden verbonden. Staat uw (nieuwe) netwerk op 5 Ghz dan ziet u geen data in uw app. Raadpleeg uw provider hoe u uw WiFi netwerk op 2.4 Ghz kunt instellen.
Doorloop de storingschecker en kom erachter of jouw installatie een storing heeft en hoe je deze storing kunt oplossen.
Heb je een vraag over jouw installatie van BonGo Solar of een vraag over een aanmelding?
Hieronder vind je de meest voorkomende vragen met de oplossing over een zonnestroominstallatie.